Smiling and I mean it, -just got to correct something first

Fullspäckad och trevlig helg har jag haft.

Fredagen bjöd på middag på wraphouse med fina tjejer. Sedan bar det av till Anna för lite mellanfest med dricka och bra 90-talsmusik för att sedan dra oss vidare till en annan förfest med Nellys vänner och sedan till Krischan för massa dans och fejk-mojitos. (det var gin och tonic med lime)

I lördags var det mys hemma hos Hanna med Anna, Hanna och Nina. Egengjord och färsk kycklingwok med kladdkaka till efterrätt. Det klagades inte. Det tillbringades en timme i mörker under tända ljus (eart hour) med diskussioner, allt från barn till tvångstankar och en fortsatt nostalgitripp med Eva & Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko.

Igår vankades släktkalas för Anna i Blentarp med brunch. Det blev massa mys med finis-wille. Hihi. Sedan begav jag mig till Nelly för tacos, lite afv på youtube och new moon. Sleepover sedan.

Nu, har jag för en liten stund sedan vaknat efter att ha slumrat i Nellys soffa i cirkus 40 minuter. Snart blir det bakad potatis. Jadå.

Imorgon väntar tandläkaren som ska fylla igen min tand där en bit har blivit utslagen. Jag längtar! Kommer dock svida i plånboken mycket. Men, sånt får man ta om man vill få tillbaka ett fint leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0