Under hökens vingar kom...

Är belägen i Annas lägenhet, mer specifikt i Annas blå soffa! Jag gillar det. Jag har hunnit med att hämta nyckel hos Josefina idag, köpa hudvårdsprodukter och självklart kolla in bokrean på akademibokhandeln i någon timme. Dock fick jag inte med mig något för jag hann inte spendera tillräckligt med tid att kolla igenom utbudet. När slutar rean?

Ligger i alla fall i soffan nu och har fått laddat ner hemtentan från internet. Det var inte tre frågor, nej, utan fyra! Men det ska nog gå. Det som gäller är 1,5 radavstånd och max två sidor/fråga. Dvs jag uppfattar detta som att en sida är helt OK på två frågor. Hehe.

Wish me luck.

(Om man skulle ta och kasta ut Otto och göra detta till sitt rum. Hehe)


Kommentarer
Postat av: Nelly

Eller flytta in i ett liknande rum i samma område till hösten perhaps? Vad an rubriken? :) lycka till!

2010-03-01 @ 17:53:31
URL: http://nellymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0