HP 7 del I

Jag är precis hemkommen från Malmö och har varit och kollat på Harry Potter 7 del I med min bror. Den var bra men det hände inte så mycket. Den tjänade mer som en fördjupning som skulle ge bättre förståelse inför del II. Men den var inte mindre bra för det, inte. Absolut ett måste att se. Har precis klickat hem min julklapp från bror och mamma&pappa. Alla HP-böckerna. Mh, måste läsas.

Dagen spenderades på SOL pluggandes med vänner. Santa Baby återkommer som ett fint måste och skratt förekommer som vanligt. Fick även min handledare inför B-uppstasen också. Är det fail att det första jag gör är att facebooka honom? Hehe.

Hanna är på skype. Scrubs i bakgrunden. Snart sömn.

Summa sumarum; bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0