Fulla magar kräver sömn

Jag är trött. Har ätit för god mat hemma hos min bror och hade behövt sova lite innan jag sätter mig ner och pluggar. Men...det hinner jag icke. Måste sätta igång nu. För de som vill veta så bjöds det på svamprisotto och ytterfilé med bearnesiesås (stavning?). Efterrätten var chokladpudding och grädde med en kopp kaffe. Ni förstår min trötthet, va? Gott var det.

Nu är det diskriminering för hela slanten (mig and my fellow human righters) och youtubeletande efter ett FAB 5-klipp. Bra grejer för skolan. Det sista i alla fall.

Tjarå.

PS. Hanna kommer hem på torsdag. YES!

Kommentarer
Postat av: Hanna

och som jag längtar! <3

2010-09-26 @ 18:09:05
URL: http://hannicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0