lite MER student!

Har avverkat en kväll med några av tjejerna i klassen med att äta på Viggos. Sedan begavs det  till AF-borgen för att möta upp fler härliga MR:are(?) för ett föredrag av Anders Person med ämnet Fyrtio år av fredsbyggande – EU i Israel-Palestinakonflikten. Intressant men komplicerat.

Behöver jag säga att jag känner mig otroligt duktig och lite mera vuxen som deltagit i föredraget? Tror inte det va.

Och...det stannar inte där, nej. Imorgon bitti bär det av mot Lund igen för att delta i en studentafton med alliansens partiledare. Yes, Fredde R. är på plats med Maud Olofsson, Jan Björklund och Göran Hägglund. Det kommer bli en intressant och givande utfrågning.

Nu fortsätter jag med min Journey-kväll.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Tack :) Ja det var jättelängesen! Vi måste hinna med en fika innan jag åker!

2010-09-12 @ 12:08:30
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0