En bild säger mer en tusen ord...

Fullsmockad helg har serverats och har medfört till massa skratt. Biljardskillsen visade sig ytterst lite, dock inte lika dåliga som föregående år bjudit på. Lite öl, god mat, musikquiz och galenpanna på SSK bjöd på glädje. Tacos, en Viktoria och en Emilia + Zac Efron i en alltför dålig hästfilm fick min helg att skina. Vattenhuset på LTH besöktes idag och snacka om att hjärncellerna sattes igång. Klura ut och sätta ihop pyramider och stå i en såpbubbla är alltid kul.



Det är egentligen inte svårt att sätta ord på vad jag känner just nu. Idag. Främst innan idag. Känslan är ytterst bekant, en jag kan få bort egentligen. Men är oftast för svag för att åstadkomma något. Det blir enkelt att ta den fega vägen och förneka. Det är lättare att hålla något för sig själv än att överrumplas av känslor. Veta att någon annan vet det som jag känner och varför. Det som ingen vet. Bara jag. Det som verkligen blottar min själ och hur det känns inombords ibland, om det kommer fram.

Men, tryggheten växer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0