Glädje fångat i en underbar grupp människor

En hemmamysig kväll är vad som gäller en lördag som denna. Regnet öser ner ganska mysigt mot fönsterrutorna och jag hade gärna suttit i soffan men en härlig skönlitterär bok framför mig. Jag vet inte om det är pga av att terminen har medfört för mycket läsning och en ny termin med ännu mer facklitteratur närmar sig som jag inte orkar läsa något överhuvudtaget.

Jag är något rastlös nu.

Gårdagen bjöd på en rejäl dos av MR vilken var awesome. Ytterst trevlig kväll med underbara människor. Om jag inte hade insett det innan så medförde gårdagskvällen till en major realisation. Jag kommer sakna ihjäl mig minst tre människor. Det är bara kärlek. Ren kärlek till dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0